- Waszą pracę ocenimy wspólnie.
- Każdy wyrazi opinię zarówno o pracy swojej grupy jak i grupy drugiej.
- Po opracowaniu przez prowadzącego wyników ankiety podyskutujemy o tym co Wam się podobało a jakie były niedociągnięcia i błędy.
- Na ocenę końcową będzie miała wpływ również opinia prowadzącego.
- Członkowie grupy otrzymają taką samą ocenę.
Poniżej zamieszczone są stwierdzenia, które powinny charakteryzować wykonane zadania. Po zakończeniu całego przedsięwzięcia i zapoznaniu się z końcowym efektem pracy każdy z Was wypełni ankietę (umieszczoną na szkolnej platformie e-learningowej lub wydrukowaną).
Przeczytajcie raz jeszcze zamieszczone zdania i zdecydujcie na ile punktów oceniacie realizację danego zadania. Możecie przyznać 1, 2 lub 3 punkty.
- Tematy poszczególnych części poradnika zostały ciekawie dobrane.
- Treści zamieszczone w poradniku są interesujące i przydatne przy tworzeniu własnych filmów.
- Filmiki ogląda się z zaciekawieniem.
- Prezentacja treści jest interesująca, atrakcyjna i oryginalna.
- W filmach zastosowano ruch (kamery, prezentera), co pozwoliło na uzyskanie ciekawych zabiegów wizualnych.
- W filmach zostały zastosowane różne sposoby widzenia obiektu przez kamerę (plany filmowe).
- W montażu filmów wykorzystano przejścia ujęć i scen, efekty specjalne, dodane zostały napisy.
- Zastosowane zostały efekty dźwiękowe pasujące do obrazu.
- Strona internetowa ma ciekawą szatę graficzną i układ treści.
- Na stronie wykorzystano różnorodne, praktyczne informacje związane z omawianą tematyką.
- Umieszczono na stronie źródła, z których zaczerpnięte zostały informacje (zgodnie z prawem autorskim) oraz skład poszczególnych zespołów.
- Filmy na stronie szybko się otwierają, prawidłowo wyświetlają się w oknie przeglądarki.
- Aktywnie, z zaangażowaniem uczestniczyłem(am) w pracach grupy, dzieliłem(am) się nowymi pomysłami.
- Współpraca w grupie układała się bardzo dobrze, można było liczyć na pomoc w dochodzeniu do wspólnych celów.
- Jeśli masz jakieś dodatkowe uwagi związane z pracą nad projektem, napisz.